|
| کد مطلب: ۷۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

معرفی پروژه‌های گردشگری ایران در دبی

معرفی پروژه‌های گردشگری ایران در دبی
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از معرفی پروژه‌های گردشگری شناسایی‌شده از سوی ادارات کل استانی به سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در اکسپو دبی خبر داد.

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی پروژه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار است که با معرفی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم می‌توان از آن استفاده و سرمایه لازم را برای تکمیل پروژه‌ها جذب کرد.

او در این راستا به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده از سوی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اشاره کرد و افزود: مکاتباتی با وزارت اقتصاد و امور دارایی برای دسترسی به سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و درج مشخصات پروژه‌های گردشگری شناسایی شده در آن، انجام شده است.

نیکزادفر با اشاره به ابلاغ جدولی به ادارات کل استانی برای شناسایی پروژه‌های استانی، افزود: فرصت‌های معرفی شده از سوی ادارات کل استانی در این سامانه بارگذاری و به سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در اکسپو معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها منجر به جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای پروژه‌های گردشگری شود. / میراث‌آریا

ارسال نظر

پربازدیدترین