|
| کد مطلب: ۷۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

متوقف کردن ماری که خودش را می خورد! + فیلم

متوقف کردن ماری که خودش را می خورد! + فیلم

متخصص مار با یک ترفند مانع خوردن یک مار توسط خودش شد.

به گزارش آیند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک مار را در حال خوردن خودش نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. این ویدئو که اولین بار در یوتیوب منتشر شد تاکنون بیش از ۱۳ میلیون بیننده داشته است. این ویدئو توسط صاحب یک شاه مار خالدار که تلاش می‌کرد تا خود را بخورد تهیه شده است.

«راب کلرک ونیتوکس»، با استفاده از یک ترفند عجیب موفق شد تا مانع خودرن مار توسط خودش شود. در این ویدئو در حالی که این مار دم خود را در دهان خود انداخته و مشغول خوردن خودش است، دیده می‌شود. در این ویدئو راب در حالی که مقداری ضدعفونی کننده را روی سر و بدن مار می مالد صدایش شنیده می‌شود که می‌گوید مار‌ها طعم ضدعفونی کننده را دوست ندارند. در این ویدئو مشاهده می‌شود به محض اینکه او ضدعفونی کننده را به مار می‌زند، مار تمام بدنش را که بلعیده بود دوباره از دهانش بیرون می‌آورد.

در این ویدئو این مرد ضدعفونی کننده را به جای زدن به چشم مار، به سر این حیوان می‌زند. راب در این گفت: "خبر خوب این است که مار‌ها دارای پوسته‌های شفافی هستند که از چشم آن‌ها محافظت می‌کند؛ بنابراین چشم آن‌ها هرگز تحت تاثیر ضدعفونی کننده قرار نمی‌گیرد."

ارسال نظر

پربازدیدترین