|
| کد مطلب: ۷۵۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اظهارات امام جمعه تهران درباره رانندگان جاده ای، تاکسی و رفع تحریم ها

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر وحدت میان حوزه و دانشگاه گفت: این موضوع از امور اساسی برای تعالی کشور است، از شورای عالی انقلاب فرهنگی توقع داریم با توجه به ماموریتی که دارند در تحقق این موضوع اقدامات مناسبی انجام دهند.

اظهارات امام جمعه تهران درباره رانندگان جاده ای، تاکسی و رفع تحریم ها

فارس نوشت: حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه محور مذاکرات رفع تحریم ها است، اظهار داشت: مواضع تهدیدگونه برخی مقامات غربی ها شبیه طنز است و خودشان هم می دانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند. امروز برای ما موضوع اصل مسئله خنثی سازی تحریم ها بر اساس تکیه بر ظرفیت های داخلی است.

وی افزود: طرف مقابل در روند مذاکرات خط تحریف و برهم زدن تمرکز هیئت ایرانی را در پیش گرفته است؛ آنها باید از حضور ایران در پای میز مذاکره به رغم عهد شکنی آنها استقبال کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به روز حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌سالیانه 8و نیم درصد تولید ناخالص داخلی از این بخش است و سالیانه 100 میلیون نفر و 500 میلیون تن کالا از طریق حمل و نقل جاده ای انجام می شود. لذا باید به معیشت و بیمه رانندگان توجه کرد؛ لذا مجلس و دولت نیز باید به بخش حمل و نقل درون شهری توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین