|
| کد مطلب: ۷۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

جاده هراز مسدود شد

جاده هراز مسدود شد

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، جاده هراز از ۲۱ تا ۲۳ آذر به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است.

در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۶۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت چهار تا پنج صبح انجام شده است و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت‌های مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین آزادراه‌های کرج - تهران تهران - کرج و کرج - قزوین در استان البرزمحورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته اعلام شد.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

برپایه این گزارش، محور هراز (تونل نشل) در استان مازندران، از ۲۱تا ۲۳ آذرماه جاری به صورت ۲۴ ساعته به دلیل اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل، محور فوق مسدود است و تردد از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

آخرین وضعیت محورهای شمالی

گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور می‌افزاید: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین رشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل فردیس تا «ساسانی»، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده‌های پایانه «شهید کلانتری» و پل فردیس و نیز محور شهریار- تهران محدوده میدان «معادن» حکایت دارد.

همچنین محورهای شهداد- نهبندان، خرم آباد- پلدختر و رباط پشت بادام - بیاضه، شمشک- دیزین، اولنگ- شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سروآباد- پاوه، سی‌سخت- پادنا، پونل- خلخال، وازک- بلده، هشتگرد- طالقان و لاسم- ارجمند به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ارسال نظر

پربازدیدترین