|
| کد مطلب: ۷۰۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

آموزش صرفا مجازی در مدارس ممنوع است

آموزش صرفا مجازی در مدارس ممنوع است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد که آموزش صرفاً مجازی در همه مدارس از اول آذر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، بهروز منصورکیایی در جمع مدیران مدارس ابتدایی منطقه مرزن‌آباد گفت: هیچ مدرسه‌ای از اول آذرماه نمی‌تواند فعالیت صرفا مجازی در آموزش داشته باشد و دانش‌آموزان باید حتما به صورت حضوری نیز در مدرسه حاضر شوند.

او با بیان اینکه آموزش‌ها نیز به اقتضای مدارس به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری باشد افزود: اگر تعداد دانش آموزان در مدرسه‌ای زیاد باشد باید گروهبندی شده و به صورت نوبتی در مدرسه حاضر شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ضمن تشکر از مدیران مدارس که در چندماه اخیر در دوران کرونا دانش‌آموزان را به سمت حضور در مدارس هدایت کردند گفت: تقدم سلامت دانش آموزان و همکاران بسیار مهم و جدی است. از همین رو بحث اقتضایی بودن بازگشایی مدارس مطرح شد.

منصور کیایی افزود: انعطاف حداکثری و تدریجی بودن در بازگشایی مدارس همراه با اقناع سازی خانواده‌ها و نظارت حداکثری در اولویت باشد.

او گفت: تصمیماتی که در مدرسه اتخاذ می‌شود حتما به تصویب شورای مدرسه رسیده و اطلس یادگیری و نقشه راه آموزشی مدارس تدوین شده و در دسترس باشد و حتما به اطلاع اولیا نیز برسد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از مدرسه تلویزیونی، درسنامه و بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق صعب العبور شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین