|
| کد مطلب: ۶۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

قیمت تخلیه نخاله های ساختمانی در آرادکوه و آبعلی

قیمت تخلیه نخاله های ساختمانی در آرادکوه و آبعلی

سیداحمد علوی، عضو شورای شهر تهران از تخلیه نخاله ها در اراضی ری گلایه کرده و علت آن را نامشخص خواند.پ

به گزارش آیند؛ سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جلسه اخیرش در شورای شهر شهرستان ری گفت: در جلسه شورای شهرستان ری موضوع تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اراضی این شهرستان مطرح شد.

او افزود: دوستان علت این اقدام را اخذ مبالغی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰هزار تومان از هر خودرو در آرادکوه عنوان داشتند و با پیگیری انجام شده مشخص شد که دریافت این مبلغ صحت ندارد.

عضو شورای ششم شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون بابت تخلیه نخاله در آرادکوه ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان بسته به نوع خودرو، اخذ می شود، تاکید کرد: حتی در جاجرود و آبعلی این مبلغ هم اخذ نمی شود و در شهریار و قاسم آباد و محمود آباد هم از هر خودرو ۱۵۰۰۰ تومان اخذ می‌شود.

علوی با بیان اینکه به نظر می رسد که موضوع تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های تعیین شده باید توسط همکاران خدمات شهری پیگیری جدی شود، گفت: علت یابی کنند چرا در شرایطی که محل هایی مشخص برای تخلیه نخاله وجود دارد که مبلغی هم بابت آن دریافت نمی شود اما همچنان در اراضی ری و جنوب تهران به صورت گسترده تخلیه نخاله غیر مجاز صورت می‌گیرد.

او تاکید کرد: از همکاران خدمات شهری درخواست دارم ضمن علت یابی، گزارشی جهت ارائه به شورای شهر تهران و شهرستان ری آماده کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین