|
| کد مطلب: ۱۱۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

افزایش فوتی‌های حادثه تونل تنگه‌زاغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان دستورات ویژه‌ای را برای شناسایی عوامل مقصر در حادثه تصادف و آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ صادر کرد و همچنین از افزایش تعداد فوتی‌ها به سه تن خبر داد.

افزایش فوتی‌های حادثه تونل تنگه‌زاغ
منبع: ايسنا |

علیرضا احمدی منش صبح امروز (دوم مردادماه) در این‌باره اظهارکرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه تصادف و انفجار مهیب در تونل تنگ زاغ، به دستور اینجانب، دادستان شهرستان حاجی آباد در صحنه وقوع تصادف حاضر شد و ضمن هماهنگی با ضابطین و عوامل امدادی حاضر در محل، دستورات ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مقصر در حادثه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: پیش از ظهر دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون از پشت با تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ آتش‌سوزی مهیبی اتفاق افتاده و هشت خودرو دچار حریق شدند که متأسفانه تاکنون دو نفر بر اثر استنشاق دود و یک نفر بر اثر جراحات سوختگی فوت کرده‌اند، بنابراین در مجموع تاکنون سه نفر در این حادثه جان خودو را از دست داده‌اند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، خاطرنشان کرد: مجروحان و مصدومان این سانحه برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان‌ شهید محمدی بندرعباس منتقل شده‌اند و دستورات ویژه‌ای برای پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ و جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس نیز صادر شده که طبق گزارش ضابطین این محور طی ساعات آینده به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین از اعزام یک تیم کارشناسی برای بررسی فنی سانحه تصادف در تونل تنگه زاغ و شناسایی مقصرین احتمالی خبر داد‌‎ و گفت: نتایج تحقیقات به محض تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین