|
| کد مطلب: ۱۱۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

۲ شرور اصفهانی در ملأعام اعدام شدند +فیلم

قاتلان و سارقان معروف اصفهان سحرگاه امروز در فولادشهر در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.

۲ شرور اصفهانی در ملأعام اعدام شدند +فیلم
منبع: فارس |

 قاتلان و سارقان معروف اصفهان سحرگاه امروز در ملاعام در فولادشهر به دار مجازات آویخته شدند.

محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.

حادثه ۲۷ آبان ۱۴۰۰

 ساعت ۲ بامداد ۲۷ آبان ۱۴۰۰در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان برای رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.

مأموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای  دستگیری آن‌ها اقدام می‌کنند؛ اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر می‌شوند.  

در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم «احسان نصیری»  به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که علیرغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری بوده‌اند و پس از تکمیل تحقیقات، برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی می‌شوند.

ارسال نظر

پربازدیدترین