|
| کد مطلب: ۱۱۷۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

اعتراض عضو شورای شهر تهران به زاکانی: پله‌های برقی مترو سه سال است روغن کاری نشده

در جلسه امروز شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران به موارد مختلفی از جمله تداوم قطعی آب در برخی از مناطق و حادثه جان‌باختن یکی از پاکبانان در بزرگراه شهید چمران پرداختند.

 اعتراض عضو شورای شهر تهران به زاکانی: پله‌های برقی مترو سه سال است روغن کاری نشده
منبع: تسنیم |

یکصدوپنجاه‌وپنجمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز در تالار اجلاس شورای شهر تهران به ریاست پرویز سروری و در غیاب مهدی چمران برگزار شد.

در ادامه جلسه برخی از اعضا تذکراتی را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

 

سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز به حادثه سه‌شنبه هفته گذشته و مصدوم شدن 18 نفر از مسافران در پی حادثه سقوط از پله برقی ایستگاه شهید بهشتی گفت: در ارتباط با موضوع تعمیر و نگهداشت پله‌های برقی در سطح شهر به‌ویژه در مترو اعضای شورای شهر تهران تذکرات مکرری را ارائه کرده اند و این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ما منکر زحمات همکارانمان در شهرداری تهران نیستیم، گفت: سوالی که مطرح است اینکه بنا بر اعلام شرکت مترو سه سال بوده است که این پله‌های برقی روغن‌کاری نشده است و این درحالی است که دو سال از سه سال اشاره شده به مدیریت فعلی برمی‌گردد و اگر مدیریت این شرکت نمی‌تواند و توانایی اداره آن را ندارد باید شهرداری تهران تصمیم مناسبی را اتخاذ کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به برخی از چالش‌ها و مشکلات خانه‌های سلامت در سطح شهر تهران گفت: در ارتباط با این موضوع به معاونت منابع انسانی شهرداری و مدیرکل سلامت شهرداری تذکر می‌دهم تا نسبت به این مسئله توجه لازم را داشته باشند.

 ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه امروز ضمن ابراز تاسف از در گذشت یکی از پاکبانان در پی حادثه بزرگراه شهید چمران گفت: در این زمینه باید شهرداری گزارشی به شورا ارائه شود.

قطعی آب ادامه دارد

وی در ادامه با اشاره به قطع آب در برخی از محلات و مناطق شهر تهران طی هفته گذشته، گفت: در این زمینه شهرداری تهران نیز مسئولیت دارد چرا که سالانه بودجه‌ای در این حوزه برای شهرداری در نظر گرفته می‌شود ضمن اینکه از هجدهم خردادماه تاکنون و در پی حادثه در مسیر سد کرج به تهران و با گذشت 10 روز همچنان برخی از مناطق و محلات تهران دچار مشکلاتی در خصوص قطعی آب هستند.

امانی با تاکید بر اینکه با گذشته 10 روز از این حادثه همچنان بسیاری از مناطق شهر تهران دچار افت فشار آب و همچنین قطعی آب هستند، گفت: ما به عنوان مدیریت شهری در این زمینه مسئول هستیم و باید نسبت به این مسئله بی‌توجه نباشیم.

در پایان جلسه امروز پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تذکر مطرح شده از سوی امانی گفت: چنان که این شرایط ادامه داشته باشد هفته آینده از مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهر تهران برای ارائه گزارش در این زمینه به شورا دعوت خواهیم کرد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین