|
| کد مطلب: ۱۱۶۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

داستان واقعی دختری که پسر شد و پسری که دختر شد

اگر یک نفر تعریف کند یک دختر تبدیل به پسر شد و یا برعکس بی شک آن قصه را باور نخواهید کرد، اما قرار است داستان دو واقعی دو نفر یعنی یک دختر و یک پر را برایتان تعریف کنیم که اکنون جنسیت آنها تغییر کرده و آن دختر دیگر دختر نیست و آن پسر نیز همینطور!

داستان واقعی دختری که پسر شد و پسری که دختر شد
منبع: همشهری |

خانواده‌اش از همان ابتدا با مسیری که او انتخاب کرده بود مخالفت کردند. می‌گوید که بارها کتک خورده و تهدید شده اما از یک جا به بعد داستان زندگی اش را خودش نوشت. او نمی‌خواست مثل دیگر ترنس‌ها از طرف اعضای خانواده طرد شود اما تسلیم شدن را هم نپذیرفت، سال‌ها تلاش کرد تا بالاخره کاری کرد کارستان. حالا دیگر مدت‌هاست که خانواده‌ی او برای حمایت از جامعه ی ترنسکشوال‌ها قدم بر می‌دارند. این بخشی از قصه دختر گزارش ماست که اکنون به پسر تبدیل شده است.

همچنین بشنویم بخشی از زندگی پسر گزارش ما را بخوانید که اکنون دختر است ؛‌ « ..دوران کودکی او که گذشت و  به سن مدرسه و دانشگاه رسید، اما علاقه به مدل رفتاری زنان و پوششی که آن‌ها داشتند فقط به دوران کودکی او محدود نشد و به همراهش قد کشید. خودش می گوید: «من در دوران نوجوانی‌ام ظرافت‌های زنانه‌ی زیادی داشتم که جلب توجه می‌کرد. قدم ۱۵۹ بود و سایز پاهایم ۳۹. چیزی که در اغلب خانم‌ها شایع است. خیلی وقت‌ها در دبیرستان و دانشگاه، هم‌کلاسی‌هایم متوجه‌ رفتارهای متفاوت  من می‌شدند اما من سعی می‌کردم تمام آن‌ها را مدیریت کنم اما در هر صورت من تفاوت‌های فاحشی با جنس مذکر داشتم.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین