|
| کد مطلب: ۱۱۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

بهترین هدیه غیرمنتظره برای دوستان!

برای قدردانی از دوستان و عزیزان، هزاران راه و ایده وجود دارد که در این میان، هدیه غیرمنتظره یکی از روش‌های محبوب محسوب می‌شود.

بهترین هدیه غیرمنتظره برای دوستان!
منبع: خبر فوری |

محدودیتی برای این نوع هدایا وجود ندارد و شاید آن‌ها گران‌قیمت یا شاید هم ارزان‌قیمت باشند. در اصل جنبه خلاقانه و عاطفی هدیه غیرمنتظره به جنبه مالی و مادی آن برتری دارد. معمولا هدیه‌هایی که از صمیم قلب انتخاب می‌شوند یا منحصربه‌فرد هستند قدرت زیادی برای نشان دادن محبت دارند و می‌توانند خوشحالی شخص گیرنده را دوچندان کنند. البته انتخاب هدیه‌های غیرمنتظره برای برخی از افراد کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد. اگر درباره این موضوع به دنبال منبعی برای الهام گرفتن باشید در ادامه چند هدیه غیر منتظره را معرفی می‌کنیم.

کارت هدیه الکترونیک

کارت هدیه‌ مزایای زیادی دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای خوشحال کردن دوستان و عزیزان باشد. در سال‌های اخیر، کارت هدیه الکترونیک هم در دسترس است. خرید کارت هدیه مجازی بسیار آسان است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. برای مثال، بانک‌ها کارت هدیه الکترونیکی را از طریق سامانه‌ها و فروش اینترنتی در اختیار متقاضیان می‌گذارند.

فرستادن گل

می‌توان دوست صمیمی خود را با فرستادن دسته‌گل غافل‌گیر کرد. این مخلوقات ظریف و زیبا به‌راحتی احساسات عمیقی را منتقل می‌کنند و می‌توانند پیوند دوستی را تقویت کنند. از زمان‌های گذشته تا به امروز، گل‌ها یکی از هدایای محبوب محسوب می‌شوند. گل‌ها انواع و رنگ‌های گوناگونی دارند و این روزها، مدل‌های دسته‌گل نیز بسیار متنوع شده‌اند که می‌توان از میان آن‌ها مدل دلخواه را تهیه کرد.

کتاب

کتاب می‌تواند هدیه بزرگ و ارزشمندی باشد. کتاب‌ها، جهان ذهنی و احساسات افراد را تغییر می‌دهند و اگر این هدیه با حوزه مورد علاقه بهترین دوست مرتبط باشد می‌تواند او را از صمیم قلب خوشحال کند و بر نگرش و تفکرات او تاثیر مثبتی داشته باشد.

صنایع دستی، لوازم کاربردی و تزیینی برای دکوراسیون

لوازم تزیینی نقش بسیار مهمی در کامل کردن دکوراسیون خانه دارند. برای مثال کوسن‌های خوش‌رنگ می‌توانند زیبایی لوازم را دو چندان کنند. کوسن‌ها رنگ و طرح بسیار متنوعی دارند و امکان سفارش آن‌ها بر اساس مدل و ایده مورد نظر وجود دارد.

همچنین می‌توان یک تقویم را با طرح‌ یا با عکس‌ مورد علاقه دوست صمیمی تهیه کرد. محصولات صنایع دستی هم به‌عنوان هدیه بسیار جذاب هستند. این لوازم هم ارزش هنری دارند و هم می‌توانند کاربردی باشند و در نهایت به‌عنوان یک هدیه ماندگار باعث خوشحالی بهترین دوست باشند.

لوازم و تجهیزات آشپزی

آشپزی و قنادی فعالیت مورد علاقه افراد زیادی است و هدیه گرفتن لوازم مرتبط با این فعالیت و سرگرمی می‌تواند افراد را بسیار شاد کند. برای مثال می‌توان به کتاب آموزش آشپزی اشاره کرد. همچنین لوازم مرتبط با قنادی مانند قالب‌ها و موارد دیگر هم هدایای دل‌پذیری هستند.

تجهیزات جانبی لوازم الکترونیک

قاب گوشی، کیف ساعت هوشمند و سایر لوازم مرتبط با این تجهیزات هم می‌توانند به‌عنوان یک هدیه غیر منتظره جذاب باشند. ضربه، افتادن و موارد دیگری ممکن است به لوازم الکترونیک آسیب بزند و به همین دلیل انواع محافظ استاندارد تولید می‌شوند. این لوازم علاوه بر محافظت می‌توانند نشان‌دهنده سلیقه افراد هم باشند.

تجهیزات جانبی، اشکال و رنگ‌های مختلفی دارند. برخی از سازندگان این محصولات به مشتریان امکان چاپ طرح مورد نظر را می‌دهند. برای نمونه می‌توان قاب‌ گوشی را با موضوع نقاشی مورد علاقه دوست صمیمی چاپ کرد و به او هدیه داد.

لوازم مراقبت از پوست و مو

رسیدگی به سلامت پوست و مو فعالیت همیشگی است و می‌توان دوست صمیمی خود را با هدیه دادن شامپو یا محصولات مرتبط با پوست غافل‌گیر کرد. از آن‌جایی که لازم است این محصولات با پوست و مو سازگار باشند به دست آوردن اطلاعات درباره وضعیت پوست و مو، ضروری است. همین‌طور می‌توان محصولاتی را انتخاب کرد که با انواع پوست و مو سازگار هستند.

برنامه ریزی برای فعالیت مورد علاقه بهترین دوست

گاهی لازم نیست برای خوشحال کردن بهترین دوست، یک هدیه شگفت انگیز گرفت و می‌توان با گرفتن بلیط یا رزرو یک فعالیت که به آن علاقه دارد او را عمیقا خوشحال کرد. برای مثال می‌توان به تهیه بلیط نمایش یا بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه او اشاره کرد.

پوشاک

لباس‌ها جزء هدایای مطلوب برای افراد زیادی هستند و معمولا درباره سبک، سایز و رنگ مورد علاقه دوستان می‌توان اطلاعات لازم را به دست آورد و احتمال زیادی وجود دارد تا بهترین لباس‌ها انتخاب شوند. همچنین اگر برای انتخاب لباس متناسب با استایل و سلیقه تردید زیادی وجود دارد می‌توان یک ست لباس راحتی برای او تهیه کرد.

کارت هدیه سازمانی هم می‌تواند دوست صمیمی را خوشحال کند. ممکن است کارت هدیه سازمانی را گرفته باشید و نخواهید از آن استفاده کنید. برخی از کارت هدیه شرکتی مثل بن سازمانی یا بن شرکتی عمل می‌کنند و امکان خرید از یک یا چند فروشگاه مشخصی را دارند. 

در نهایت، هدیه غیر منتظره یک راه عالی برای نشان دادن قدردانی از بهترین دوست است. انتخاب هدیه، فرایندی جذاب و چالش‌برانگیز است. محدودیتی برای انتخاب این هدایا وجود ندارد و آشنا بودن با سلیقه دوستان و عزیزان به انتخاب یک هدیه غیر منتظره عالی کمک زیادی می‌کند. گل، کتاب، تجهیزات جانبی و لوازم الکترونیکی و سایر موارد می‌توانند هدایای غیرمنتظره جذابی باشند.  

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین