|
| کد مطلب: ۱۱۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران

ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از افزایش ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی فعال در پایتخت خبر داد.

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کار اداره‌ها، بمنظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، مراکز بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق مانند گذشته در همه ایام هفته به صورت شبانه روزی و دیگر مراکز معاینه فنی و واحد‌های سیار معاینه فنی در روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶ تا ۱۸ فعال هستند.

شادی مالکی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز را ندارند، مراکز معاینه فنی شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام، نیایش، خاوران و امام رضا در روز‌های جمعه از ساعت ۷ تا ۱۴ آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به نشانی inspection.tehran.ir یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ از نحوه فعالیت و ساعت کاری مراکز معاینه فنی مطلع شوند.

شادی مالکی افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت زمان، پذیرش در مراکز معاینه فنی خودروی بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸) فقط با تعیین وقت قبلی و نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین