|
| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مرکز اسلامی انگلیس تعطیل شد + عکس

مرکز اسلامی انگلیس با صدور بیانیه‌ای به مخاطبانش اعلام کرد، به دلیل شرایط خاص تمامی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این مرکز از جمله دعاهای هفتگی و نماز جماعت را تا اطلاع بعدی به حال تعلیق در آورده است.

 مرکز اسلامی انگلیس تعطیل شد + عکس
منبع: اعتماد |

دیلی تلگراف در گزارشی در این رابطه ادعا کرد: مرکز اسلامی انگلیس در لندن به دلیل حمایت از جمهوری اسلامی ایران و چند هفته پیش از تلاش کمیساریای جمعیت‌های خیریه بریتانیا برای مصادره آن فعالیت‌های خود را به حال تعلیق در آورده است.

به گفته منابع آگاه، اداره‌کنندگان این مرکز ترجیح داده‌اند به جای مصادره شدن آن توسط کمیساریای جمعیت‌های خیریه انگلیس برای مدتی آن را تعطیل کنند. 

مرکز اسلامی انگلیس

این در حالی است که یکی از سخنگویان کمیساریا اعلام کرد، ما به تحقیقات خود در مورد این مرکز ادامه داده و همچنان با هیات امنای موقتی آن که اوایل ماه جاری منصوب کرده‌ایم، در ارتباط خواهیم بود، گرچه نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در این رابطه اعلام کنیم. 

گفتنی است دولت انگلیس و محافل ضدجریان مقاومت به دلیل بیانیه‌ای که مدیر مرکز اسلامی انگلیس در سال ۲۰۲۰ در رثای شهید سردار قاسم سلیمانی در سایت این مرکز منتشر کرده بود و سردار سلیمانی را شهید عظیم خواند، آن را تحت شدیدترین فشارها قرار داده و هر روز بر این فشارها افروده‌اند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین