|
| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

دختران پرچمدار اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا دختران ایران اسلامی را افسران و پرچمداران اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن توصیف کرد و گفت : دختران عفیفه کشورمان با متانت، عصمت و طهارت و حجاب در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

دختران پرچمدار اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن

 سردار محمد شرفی در جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ضمن عرض تبریک دهه کرامت و تبریک این روز به همه دختران کشورمان گفت: به فرموده پیامبر اسلام، در هر خانه‌ای که دختر باشد هر روز ۱۲ برکت و رحمت از آسمان ارزانی آن خانه می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌شود. ایشان دختران را سبب خیر و برکت می‌دانستند و به زیبایی از مقام دختر یاد می‌کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا به نقش تاثیرگذار بانوان در دوره‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: دختران عفیفه ایران اسلامی با اقتدار در مقابل رژیم ستم‌شاهی ایستادگی کردند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس دختران و مادران پیشران اصلی رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی کانون گرم خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند اما این بار هم توطئه آن ها با هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی خنثی شد در واقع دختران عفیفه ایران اسلامی افسران و پرچمداران اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن هستند و با متانت، عصمت و طهارت و حجاب در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، شرفی گفت: دختران، فاتحان قله‌های علم و فناوری و مقام‌های ورزشی هستند و با تلاش شبانه روزی، همت و غیرت پرچم پرافتخار ایران اسلامی را  به اهتزاز درآورده اند؛ امروز دختران کشور عزیزمان مایه آرامش، غیرت، سربلندی و افتخار جامعه و همچنین باعث انسجام اجتماعی و توسعه فرهنگی در ابعاد مختلف هستند.

ارسال نظر

پربازدیدترین