|
| کد مطلب: ۱۱۱۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

چرا اپل به دارندگان آیفون هشدار میدهد فروش گوشی هایشان خطرناک است؟

اپل به همه دارندگان آیفون هشدار می‌دهد که هرگز گوشی‌های خود را نفروشند، چرا که بسیار خطرناک است. مگر اینکه قبل از فروش، به توصیه‌های اپل عمل کنید.

چرا اپل به دارندگان آیفون هشدار میدهد فروش گوشی هایشان  خطرناک است؟
منبع: همشهری‌آنلاین |

 

اگر قصد فروش آیفون خود را دارید، اپل توصیه‌هایی جدی برایتان دارد. نادیده گرفتن این توصیه‌ها خطرناک است و می‌تواند شما را در معرض افشای اطلاعات قرار دهد.

اپل در یک اعلامیه رسمی، تمام مراحلی را که باید قبل از فروش یا هدیه دادن آیفون یا آیپد انجام دهید، توضیح داده است. اولین قدم انتقال اطلاعات به دستگاه جدید خود است، اما موارد را به صورت دستی از دستگاه قدیمی خود حذف نکنید. زمانی که با اپل آی‌دی (Apple ID) خود وارد آی‌کلاود (iCloud) شدید، نباید مخاطبین، تقویم‌ها، یادآوری‌ها، اسناد، عکس‌ها یا هر اطلاعات دیگری از را به صورت دستی در آن حذف کنید. این کار باعث حذف محتوای شما از سرورهای آی‌کلاود و هر یک از دستگاه‌های متصل به آی‌کلاود می‌شود.

ابتدا با استفاده از آی‌کلاود از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. وای‌فای را فعال کنید و سپس به Settings > Your Name > iCloud > iCloud Backup بروید. سپس روی Back Up Now ضربه بزنید و تا پایان فرآیند به Wi-Fi متصل بمانید.

هنگامی که از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کردید یا اطلاعات را در دستگاه جدیدی ذخیره کردید، باید نسخه قبلی خود را پاک کنید. از آی‌کلاود و اپ استور خارج شوید و اگر اطلاعات خود را به گوشی دیگری غیر از آیفون (مانند اندروید) تغییر داده‌اید، آی مسیج (iMessage) را لغو کنید. برای لغو آی مسیج، به Settings > Messages رفته و iMessage را خاموش کنید.

بعد به Settings > General > Transfer or Reset Device > Erase All Content and Settings بروید. در نهایت دستگاه قدیمی خود را از لیست دستگاه‌های مورد اعتماد حذف کنید. برای پیدا کردن دستگاه‌های مورد اعتماد، به Settings > Your Name و سپس به پایین بروید. می‌توانید دستگاه‌های مورد اعتماد را تکی انتخاب و در صورت نیاز آن‌ها را حذف کنید.

اگر این مراحل را دنبال نکنید، مالک جدید ممکن است بتواند به برخی یا همه اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین