|
| کد مطلب: ۱۱۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تند باد در نیمه جنوبی،رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات پایتخت هشدار داد.

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها

حامد یزدی مهر، بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر ناپایداری همرفتی و وزش باد شدید در استان تهران اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شاهد این ناپایداری خواهیم بود.

یزدی مهر در خصوص وزش باد شدید (تندباد لحظه ای) طی روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نیمه جنوبی استان تهران هشدار داد و گفت: طبق پیش بینی‌ها خیزش موقت گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا در نواحی مذکور مورد انتظار بوده و توصیه اکید مدیریت بحران در این زمینه استحکام بناهای نیمه کاره و سست و محکم کردن تابلوهای تبلیغاتی و اجتناب مردم از قرار گرفتن در این محیط‌ها و عدم پارک خودرو زیر درختان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: بر اساس پیش بینی‌ها در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران نیز احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ وجود دارد که در این زمینه نیز توصیه می‌شود کوهنوردان طی روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاه‌های ذیل مدیریت بحران به واسطه انجام مانورهای مختلف عنوان داشت: ابلاغ صدور هشدار برای تمام دستگاه‌های تابعه انجام شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین