|
| کد مطلب: ۱۱۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

فیلم | ثبت تصاویر زیبا از حیات وحش‌کم نظیر گیلان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش از ثبت تصاویری زیبا از حیات وحش شاخص استان از جمله مرال، شوکا و خرس در زیستگاه‌های این شهرستان خبر داد.

منبع: مهر |

لطیف جواهر دشتی اظهار کرد: تصاویری زیبا از حیات وحش شاخص استان از جمله مرال، شوکا و خرس در زیستگاه‌های این شهرستان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش افزود: این شهرستان بواسطه بهره مندی از جنگل‌های انبوه و بکر و ایمن یکی از مهمترین زیستگاه‌های انواع حیات وحش در استان گیلان می‌باشد.

وی ادامه داد: پایش مناطق و ثبت گونه‌های حمایت شده و ارزشمند به جهت اطلاع از وضعیت زیستی و برنامه ریزی برای حفاظت بهتر از آنان یکی از وظایف سازمان متبوع بوده است.

جواهردشتی اضافه کرد: این اداره در نظر دارد با ادوات ثبت تصویر نظیر دوربین‌های تله‌ای و پایش زیستگاه و شناسایی نمایه‌ها در سطح شهرستان با آغاز فصل بهار برآورد دقیق‌تری را از پراکنش و مهاجرت‌های درون منطقه‌ای این گونه‌ها به دست آورد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش از مردم و علاقمندان به طبیعت خواست تا در حفاظت از اندک باقی مانده‌های این پستانداران ارزشمند که ذخایر طبیعی استان محسوب می‌شوند محیط زیست را یاری نمایند.

ارسال نظر

پربازدیدترین