|
| کد مطلب: ۱۱۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

نقش‌آفرینی آل پاچینو در فیلم جانی دپ

بر اساس اخبار اعلام شده، آل پاچینو قرار است در فیلم بعدی جانی دپ نقش‌آفرینی کند.

نقش‌آفرینی آل پاچینو در فیلم جانی دپ

به نقل از ددلاین، جانی دپ در آستانه بازگشت به بازیگری با حضور در جشنواره فیلم کن، اولین دور از بازیگران هیجان انگیز را برای «مودی» (Modi) انتخاب کرد که اولین تلاش کارگردانی او در ۲۵ سال گذشته است.

ستاره ایتالیایی، ریکاردو اسکامارسیو، پیر نینی، برنده جایزه سزار و نماد سینمای جهان، آل پاچینو سه بازیگر اصلی این کار خواهند بود و کار را رهبری خواهند کرد.

فیلمبرداری قرار است پاییز امسال در بوداپست آغاز شود و بازیگران دیگر هم به مرور به این پروژه اضافه خواهند شد.

این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای از دنیس مک اینتایر و اقتباسی از نوشته یرژی و مری کرومولوفسکی برای سینماست که داستان نقاش و مجسمه‌ساز مشهور، مودیلیانی را در زمان اقامتش در پاریس در سال ۱۹۱۶ روایت می‌کند.

این فیلم زندگی هنرمند ایتالیایی را در یک ۴۸ ساعت پرتلاطم و پرحادثه روایت می‌کند که او را در حال فرار از دست پلیس در خیابان‌ها و کافه‌های پاریس جنگ‌زده می‌بیند.

تمایل او برای پایان زودهنگام حرفه‌اش و ترک شهر توسط دیگر بوهمی‌ها رد می‌شود: هنرمند فرانسوی موریس اوتریلو، چایم سوتین متولد بلاروس و معشوقه انگلیسی‌اش، بئاتریس هستینگز.

مودی از دلال هنری و دوست لهستانی خود لئوپولد زبوروفسکی مشاوره می‌خواهد، اما هرج و مرج زمانی به اوج می‌رسد که او با یک مجموعه‌دار روبه‌رو می‌شود که می‌تواند زندگی او را تغییر دهد.

اسکامارسیو، ستاره ایتالیایی، که به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی از جمله «بهترین جوانی»، Paolo Sorrentino's Loro، «جان ویک: فصل ۲» (John Wick: Chapter ۲)، Nanni Moretti's Tre Piani و Romanzo Criminale شناخته می‌شود، نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

بازیگر تحسین‌شده فرانسوی نینی، که برای فیلم‌هایی مانند «ایو سن لوران» و «فرانتز» شناخته می‌شود، برای نقش اوتریلو انتخاب شد و پاچینو قرار است در نقش مجموعه‌دار بین‌المللی آثار هنری Gangnat ظاهر شود.

این فیلم چهارمین همکاری تهیه‌کننده بری نویدی با پاچینو است که با او در «تاجر ونیز» (The Merchant of Venice) (۲۰۰۴)، «وایلد سالومه» (Wild Salome) (۲۰۱۱) و سالومه (Salome) (۲۰۱۳) کار کرده است.

دپ و پاچینو همچنین در فیلم جنایی «دانی براسکو» (Donnie Brasco) در سال ۱۹۹۷ مقابل یکدیگر بازی کرده‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین