|
| کد مطلب: ۱۱۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

شرایط تحصیل مشمولان سربازی قبول شده در دانشگاه‌ها معلوم شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران به تشریح شرایط ادامه تحصیل برای مشمولان قبولی در دانشگاه ها پرداخت و گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در مهلت قانونی خرداد، تیر, مردادو شهریور ماه سال ۱۴۰۱فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مهلت دارند برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام کنند.

 شرایط تحصیل مشمولان سربازی قبول شده در دانشگاه‌ها معلوم شد
منبع: ايسنا |

سرهنگ کریم پور افزود: تمامی دانش آموزانی که به صورت حضوری و مستمر در حال تحصیل هستند حداکثر تاپایان ۲۰ سالگی تمام مهلت تحصیل دارند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار کرد: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد+۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند،  براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سال تمام،  ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

وی همچنین،یادآور شد: مشمولان می بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین