|
| کد مطلب: ۱۱۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

متخلف قطع درختان جنگلی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله درخت بلوط جوان را قطع کرده بود از سوی ماموران محیط زیست و منابع طبیعی در این استان دستگیر شد.

متخلف قطع درختان جنگلی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد
منبع: ایرنا |

اسلام جاودان فزود: این متخلف نزدیک به جاده حد فاصل روستاهای بن زرد و بادنگان شهرستان دنا به قطع درختان جوان بلوط اقدام کرده بود .

وی بیان کرد: فرد طبیعت دوستی که شب هنگام از جاده مذکور عبور می کرد متوجه صدای اره موتوری شد و فورا مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست در پاسگاه محیط بانی «آب سیاه» گزارش داد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پس از هماهنگی با یگان حفاظت منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند.

جاودان خرد گفت: ماموران متخلف را در حال قطع درخت بلوط دستگیر و اعمال قانون کردند .

وی تاکید کرد: با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در خصوص این پرونده صورتجلسه ای تنظیم و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از مقامات قضایی خواهان برخورد جدی و اشد مجازات برای این متخلف هستیم.

جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و ۵۵۰ هزار هکتار وسعت دارد و این استان در زمینه سرانه جنگل در سطح کشور رتبه نخست را دارد بطوریکه به ازای هر نفر از جمعیت استان ۱.۲۵ هکتار جنگل وجود دارد .

ارسال نظر

پربازدیدترین