|
| کد مطلب: ۱۰۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم درباره پرداخت فوق العاده ویژه معلمان

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: در تبصره ۲ ماده ۶ قانون رتبه بندی معلمان قید شده که رتبه بندی جدای از کلیه پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان دولت است.

خبر مهم درباره پرداخت فوق العاده ویژه معلمان
منبع: ایسنا |

 محمد وحیدی ضمن گرامیداشت هفته معلم، عنوان کرد: یکی از مصوبات مهمی که در کمیسیون آموزش مجلس به مرحله اجرایی رسید، نظام رتبه بندی معلمان بوده که به عنوان یکی از هدفگذاری‌های مهم نظام رقابتی در آموزش و پرورش و افزایش کیفیت در حال اجرا است.

 

نماینده مردم بجنورد تصریح کرد: یکی از نکاتی که در اجرای این قانون مغفول مانده این است که در تبصره ۲ ماده ۶ این قانون به صراحت عنوان شده که رتبه بندی جدای از کلیه پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان دولت است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مطالبه فرهنگیان بر اساس همین بند قانونی، پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان مانند سایر کارکنان دولت است که انتظار می‌رود این موضوع نیز در شورای حقوق و دستمزد مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی یادآور شد: در این راستا نگاه به نیروهای خدماتی و نیروهای اداری که مشمول رتبه بندی معلمان نشدند، باید در اولویت پرداخت قرار گیرند.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: این پرداختی‌ها در کنار جذب ۲۵ هزار نیروی خدماتی و سرایدار کمک شایانی به آموزش و پرورش برای بهود شرایط آموزش و پرورش خواهد کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین