|
| کد مطلب: ۱۰۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پایان دوستی با انتشار تصاویر خانم جوان در فضای مجازی!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی شخصی که در فضای مجازی تصاویر خصوصی خانمی جوان را منتشر کرده بود، خبر داد.

پایان دوستی با انتشار تصاویر خانم جوان در فضای مجازی!

سرهنگ  حسن کیخا   گفت: با دریافت شکایتی از خانمی جوان که شخصی ناشناس در بستر فضای مجازی تصاویر شخصی او را منتشر کرده است، بررسی موضوع و دستگیری متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیگیری‌های ویژه و خاص، کارشناسان پلیس فتا متهم را شناسایی و  وی را احضار کردند. متهم که از دوستان شاکیه بود در ابتدا منکر هر گونه اقدام مجرمانه بود که با روبه رو شدن با مستندات و مدارک و ادله پلیسی به جرم خود اقرار کرد.

  وی گفت: متهم انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه مشکلات شخصی با شاکیه و گرفتن انتقام بعد از دعوایی که در گذشته با او داشته عنوان کرده است.

  رئیس پلیس فتا در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست‌های مردمی و یا با شماره‌گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین