|
| کد مطلب: ۱۰۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

بارش باران در محورهای ۳ استان/ انسداد هراز و چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از اعمال محدودیت تردد در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

بارش باران در محورهای ۳ استان/ انسداد هراز و چالوس
منبع: ايسنا |

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کمال شهر هستیم. همچنین وضعیت مشابه در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا شهرک جهان نما، آزادراه ساوه - تهران محدوده اورین و برخی از مقاطع محور شهریار - تهران گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک روان است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان ، مازندران و گلستان است. لازم است رانندگان در حین رانندگی در این محورها فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی همچنین از اعمال محدودیت تردد در محور هراز خبر داد و گفت:‌محور هراز در هر دو مسیر واقع در استان مازندران در روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۲ تا شش صبح به‌دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام خواهد شد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود برابر درخواست راهداری برای انجام عملیات عمرانی، جاده چالوس در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به علت اجرای عملیات عمرانی احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، در کیلومتر ۶۵ (محدوده پایین سیاه بیشه بعد از پل اوجانلو) مسدود است.زمان انسداد این محور از ساعت هشت صبح تا ۱۷ است و در روزهای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا خواهد شد.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین