|
| کد مطلب: ۱۰۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

با این روش های طبیعی موهایی لّخت و ابریشمی خواهید داشت

لخت و ابریشمی شدن موهای سر علاوه بر زیبایی به موهای شما کمک می‌کند که سالم‌تر بماند و کمتر در معرض شکن، موخوره و خشکی قرار بگیرد.

با این روش های طبیعی موهایی لّخت و ابریشمی خواهید داشت

لخت و صاف کردن موها بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار دارد اما هزینه انجام کراتین در سالن‌های آرایشگاه به قدری بالاست که برخی از خانم‌ها قید آن را می‌زنند و ترجیح می‌دهند در خانه و با کمک اتو مو، موهای خود را لخت کنند.

 اما استفاده مداوم از سشوار و اتو می‌تواند به راحتی بعد از چندبار استفاده باعث آسیب موها شود. در اینجا قصد داریم با معرفی چند ماده طبیعی راهکار مناسبی برای لخت و نرم کردن موها به شما ارائه دهیم.

ماسک شیر و تخم مرغ

۲ فنجان شیر و یک عدد تخم مرغ

شیر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و به موهای خود بزنید و در همین حال که مواد را به موها می‌زنید مو را شانه کنید و بعد از اتمام موادزنی از کلاه رنگ برای پوشاندن موها استفاده کرده و بعد از ۳۰ دقیقه مو را شسته و خشک کرده و شانه بزنید.

ماسک شیرنارگیل

یک فنجان شیر نارگیل

۵ – ۶ قاشق غذاخوری آب لیمو

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۳ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

همه مواد را مخلوط کرده و روی حرارت کم بگذارید تا کمی گرم شود سپس از روی حرارت برداشته و اجازه دهید به دمای محیط برسد و به موها بزنید و بعد از 30 دقیقه مو را آبکشی کنید.

می‌توانید قبل از هر بار حمام و شستن موها از این ماسک به عنوان یک ماسک تقویتی و صاف‌کننده مو استفاده کنید.

ماسک آب کرفس

آب کرفس را در یخچال بگذارید تا خنک شود سپس آن از ریشه تا نوک موها اسپری کرده و مرتب شانه بزنید و بعد از اتمام کار با حوله گرم موها را بپوشانید و بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه موها را آبکشی کنید.

ماسک آووکادو

آووکادو به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالا به تقویت موهای شما کمک می‌کند و علاوه بر آن باعث نرمی و لختی مو می‌شود. برای تهیه این ماسک کافیست یک آووکادو را رنده کرده یا با چنگال پوره کنید و پوره به دست آمده را روی موها بمالید و موها را ماساژ دهید، سپس موها را شانه زده و بعد از 20 دقیقه آبکشی کنید تا از نرمی و تقویت موی خود لذت ببرید.

همچنین می‌توانید از روغن آووکادو نیز به جای خود آووکادو در این روش استفاده کنید.

روغن آووکادو حاوی تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین E، ویتامین A، اسید اولئیک و اسیدهای چرب ضروری است و می‌تواند به عنوان یک تقویت‌کننده قوی برای موهای شما عمل کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین