|
| کد مطلب: ۱۰۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

توقیف خودروی گردشگران در پی اعتراض آن ها به بانوی آمر به معروف

خودروی تعدادی از گردشگران بی‌حجاب که در بشرویه به یک بانوی آمر به معروف اعتراض و حمله کرده بودند، توقیف شد.

توقیف خودروی گردشگران در پی اعتراض آن ها به بانوی آمر به معروف
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان |

یک بانوی متدین و مؤمن با مشاهده‌ی چنین وضع اسف‌باری اقدام به برداشتن پلاک خودروی گردشگران برای اعلام به نهادهای مربوطه می‌کند که با اعتراض و فحاشی گردشگران مواجه می‌شود.

به گردشگران بی حجاب تذکر داده می‌شود که کشف حجاب جرم و رعایت قانون الزامی است اما گردشگران هنجارشکن با فحش و توهین از تذکر محترمانه وی استقبال نکرده و پس از مدتی بحث کردن، به سمت خانواده‌ی این بانوی آمر به معروف که در خودرو نشسته بودند حمله ور شده و ضمن تهدید به ضرب و شتم و قتل شیشه‌های خودرو را می‌شکنند.

در حین شکستن شیشه‌های ماشین، یک کودک ۶ ساله نیز در خودرو حضور داشته که دچار اضطراب و ترس بسیار شدید می‌شود.

هرچند تعدادی دیگر از همشهریان در دفاع و حمایت از آمرین به معروف در صحنه حاضر می‌شوند، اما این گردشگران هنجارشکن دست از توهین و فحش برنداشته و نهایتا محل را ترک می‌کنند.

بلافاصله بعد از این اتفاق دادستان عمومی و انقلاب حکم جلب گردشگران بی حجاب را صادر کرد و مأموران کلانتری و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان بشرویه پیگیر حادثه شده و گردشگران هنجارشکن تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفتند.

پیرو دستور قضایی مبنی بر تعقیب و شناسایی عاملان هتک حرمت به آمرین به معروف شهر بشرویه، در کمتر از چند ساعت خودروی گردشگران بی حجاب در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی توقیف شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین