|
| کد مطلب: ۱۰۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

این لباسها را باید برای فصل بهار داشته باشید

بهار زمان نو شدن و شروع دوباره است، و چه راهی بهتر از نو کردن کمد لباس خود برای انعکاس این تازگی؟

این لباسها را باید برای فصل بهار داشته باشید

با شروع گرم شدن هوا، باید لباس‌های گرم زمستانی را کنار بگذاریم و سراغ لباس‌های خنک بهاری برویم. در کنار تمام پوشیدنی‌های ترند،‌ بعضی از لباس‌ها، می‌توانند سال‌ها بدون تکراری شدن مورد استفاده قرار بگیرند و همیشه کاربرد خود را حفظ کنند. در این مقاله، می‌خواهیم درباره‌ی ملزومات کمد لباس بهاری که هر فردی باید آن‌ها را داشته باشد،‌ صحبت کنیم.

ترندها معمولا تفسیر و برداشت جدید از سبک‌هایی هستند که قبلا آن‌ها را دیده‌ایم. آن‌ها طی چند سال به آرامی رشد می‌کنند و با ظهور ترندهای جدیدتر، فراموش می‌شوند. معمولا بعد از چندین سال، نسخه‌ی تغییر یافته از آن‌ها، دوباره به صحنه‌ برمی‌گردد.

از سوی دیگر، مدها به سرعت ایجاد می‌شوند و با همان سرعت نیز ناپدید می‌شوند. این سبک‌ها که معمولا اغراق‌آمیز هستند، بیشتر توسط نسل جوان پذیرفته می‌شوند.

لباس‌های بیسیک، با این دو تفاوت دارند. آن‌ها پایه و اساس کمد لباس شما را می‌سازند و این همان چیزی است که امروز درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. در واقع، ملزومات کمد لباس بهاری، لباس‌هایی هستند که می‌توان با تغییر سبک پوشش، از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. با این لباس‌ها،‌ می‌توانید در کنار شیک‌پوش بودن، متناسب با آب و هوای متغیر بهار لباس بپوشید.

۱. شلوار سفید

۲. شلوار کوتاه

۳. تاپ و بلوزهای نازک

۴. ژاکت نخی

۵. کت جین و دیگر کت‌های نازک

۶. کفش‌های تابستانی

۷. کفش‌های کتانی

۸. پیراهن‌های بلند بهاری

۹. بارانی یا ترنچ‌کت

۱۰. کیف دستی روزمره

ارسال نظر

پربازدیدترین