|
| کد مطلب: ۱۰۶۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

هشدار رئیس سازمان نظام پزشکی: آمار مهاجرت دانش آموختگان نگران کننده است

رییس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به آمارهای نگران کننده درباره مهاجرت دانش آموختگان علوم پزشکی گفت: علیرغم همه مشکلاتی که می دانید و می دانیم باید با امید به جنگ چالش ها برویم.

هشدار رئیس سازمان نظام پزشکی: آمار مهاجرت دانش آموختگان نگران کننده است
منبع: مهر |

دکتر محمد رئیس زاده امشب ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست دانشجویان استعدادهای درخشان و برگزیدگان المپیاد علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران خطاب به دانشجویان گفت: همه شما باید کتاب حرمان هور دست نوشته های شهید احمدرضا احدی را بخوانید تا با اندیشه های این شهید آشنا شوید.

وی اظهار داشت: مهمترین سرمایه حوزه سلامت دانشجویان استعدادهای درخشان علوم پزشکی هستند. اصل اول این موضوع به مدیران برمی گردد که باید برای اندیشه و تفکر نوابع و نخبگان پدری کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور اضافه کرد: مشکل اصلی کشور نگهبانی و نگهداشت استعدادها در کشور است. آمار مهاجرت دانش آموختگان به ویژه در حوزه سلامت نگران کننده است و از این رو تمام تلاش ما باید این باشد که این استعدادها را در کشور نگهداریم.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلاتی که می دانید و می دانیم باید با امید به جنگ چالش ها برویم.

رئیس زاده اظهار داشت: مقابله با چالش ها شدنی است همان طور که زمان دفاع مقدس جوانان کشور را نجات دادند امروز هم در میانه این جنگ فرهنگی و اقتصادی همه جانبه، جوانان می توانند کشور را نجات دهند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین