|
| کد مطلب: ۱۰۶۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

این نوشیدنی جدید را جایگزین قهوه صبح کنید

سویلنت یک نوشیدنی مغذی است که می‌تواند جایگزین یک وعده‌ی غذایی کامل برای یک فرد بالغ شود چرا که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را در خودش دارد.

این نوشیدنی جدید را جایگزین قهوه صبح کنید

فرمول این نوشیدنی را یک مهندس نرم‌افزار به نام «راب راینهارت» پس از کلی تحقیق و آزمایش به دست آورد. حالا او همچنان به نوآوری در فرمولش ادامه می‌دهد. این شرکت اخیرا یک نوشیدنی جدید را معرفی کرد. این نوشیدنی «کافیست» (Coffiest) نام دارد. کافیست ۱۵۰ میلی‌گرم کافئین دارد و طعم قهوه می‌دهد و از همان مواد غذایی سویلنت ۲.۰ تشکیل شده است. این نوشیدنی نه تنها می‌تواند جای وعده صبحانه را بگیرد بلکه قهوه‌ی صبحگاهی هم هست.

کافیست مثل سویلنت برای افرادی است که سرشان بیش از اندازه شلوغ است و برای وعده‌های غذایی وقت ندارند. همچنین کسانی هم که وقت یا حوصله‌ی ترکیب آب و پودر را ندارند از این نوشیدنی استقبال می‌کنند. بخش مغذی این نوشیدنی از پروتئین سویا و روغن علف دریایی تشکیل شده و در این میان قهوه و تیانین هم برای تاثیر آرام‌بخش در فرمول آن وجود دارد. این شرکت ادعا می‌کند که کافیست تقریبا به اندازه‌ی دو فنجان قهوه کافئین دارد.

البته سویلنت محصولات بیشتری را در راه دارد. این شرکت می‌خواهد سویلنت بار را به عنوان یک اسنک یا میان‌وعده عرضه کند. کافیست از همین حالا به قیمت ۳۹ دلار برای فروش موجود است.

ارسال نظر

پربازدیدترین