|
| کد مطلب: ۱۰۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

انیمیشن‌ های «هتل ترانسیلوانیا» از بدترین تا بهترین

«هتل ترانسیلوانیا» از زمانی که برای اولین بار بر روی صفحه سینما و تلویزیون به نمایش درآمد توانسته تماشاگران جوان را همواره به سمت خود جذب کند و به‌‌عنوان یک فیلم انیمیشنی در گیشه، خوش بدرخشد.

انیمیشن‌ های «هتل ترانسیلوانیا» از بدترین تا بهترین

این سری فیلم‌ها که چهره‌ای ساده‌تر و احمقانه‌تر از هیولاهای معروفی مانند دراکولا و مرد گرگ‌نما را به مخاطب نشان می‌دهند از وجود هیولاهای کلاسیک مختلفی بهره می‌برند که زیر سقف هتل دراکولا گرد هم جمع شده‌اند. حال که جدیدترین دنباله از این سری فیلم‌ها تحت عنوان «هتل ترانسلوانیا: ترانسفورمانیا» به دلیل همه‌گیری کرونا تنها در پرایم ویدیو منتشر شد، زمان آن فرارسیده است که این دنباله‌ها را از بدترین تا بهترین مرتب نماییم.

در اولین فیلم «هتل ترانسیلوانیا» که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، آدام سندلر در قالب کنت دراکولا به دنیای انیمیشن بازگشت. او همان کاراکتری بود که هتلی را برای هیولاها ساخته بود تا بتواند اندکی از مشکلاتشان را حل کند و در عین‌ حال، آن‌ها را از دنیای انسان‌ها دور نگاه دارد. به‌ علاوه این فیلم توانست استعداد صداپیشگی برخی هنرمندان معروف نظیر سلنا گومز، کوین جیمز و دیوید اسپید را کشف کند و از آن‌ها در دو دنباله بعدی فیلم نیز استفاده نماید. اولین فیلم از سری فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا توانست به سود قابل‌ توجهی دست یابد و ازاین‌رو سه دنباله دیگر نیز برای آن ساخته شد که آخرین آن‌ها، «هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا»، نام دارد. البته سه فیلم اول توسط خالق «جک سامورایی»، گندی تارتاکوفسکی ساخته شدند و توانستند هم در گیشه خوش بدرخشند و هم از جانب منتقدان به خاطر سبک کمدی و انیمیشن منحصربه‌‌فردشان، مورد تقدیر قرار گیرند.

در «هتل ترانسلوانیا: ترانسفورمانیا» نه‌تنها شاهد کارگردانی گندی تارتاکوفسکی نبودیم، بلکه این دنباله از وجود آدام سندلر و کوین جیمز هم بهره نمی‌برد. با این‌ حال، برخی دیگر از بازیگران مکمل، نظیر سلنا گومز و اندی سامبرگ، همچنان به‌‌عنوان صداپیشه کاراکترهای خود در فیلم حضور داشتند.

۴. هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا (Hotel Transylvania: Transformania)

۳. هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation)

۲. هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

۱. هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania 2)

ارسال نظر

پربازدیدترین