|
| کد مطلب: ۱۰۳۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

سه نفر در سیلاب در جیرفت مفقود شدند

به علت بارش‌های سیل آسای شب گذشته در محور جیرفت_اسماعیلی و مسدود شدن یک دستگاه پل یک خودرو با سه سرنشین گرفتار سیلاب شد.

 سه نفر در سیلاب در جیرفت مفقود شدند
منبع: ایلنا |

فرماندار جیرفت گفت: یک نفر از سرنشینان این خودرو که در سیل گرفتار شده بودند توانست خود را نجات دهد و ۳ نفر دیگر در سیلاب مفقود شدند.

احمد بلند نظر افزود: از نخستین ساعات بروز حادثه تیم‌های امدادی هلال احمر و نیرو‌های محلی دستگاه‌های عضو ستاد حوادث در محل حادًه حاظر شده‌اند و کار جستجوی مفقودان را آغاز کردند.

رماندار جیرفت ادامه داد: از شب گذشته تیم‌های جستجو کننده در حال جستجو هستند، اما تا کنون هیچ اثری از مفقودان سیل جیرفت پیدا نکرده اند.

بلند نظر افزود: نیرو‌های اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان هم از شب گذشته پس از دریافت مشکل در محل حادثه حاضر و عملیات ترمیم و بازگشایی مسیر جایگزین را آغاز کرده‌اند.

فرماندار جیرفت به تاکید بر رعایت عبور و مرور در محور‌های دارای رودخانه از مردم، روستاییان و عشایر خواست در چنین شرایط جوی در صورت عدم نیاز از تردد غیر ضروری در محور‌های سیلابی جدا خودداری کنند.

فرماندار جیرفت از افزایش تیم‌های جستجو و آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد حوادث خبر داد و گفت: تا پیدا شدن مفقودان حادثه سیل در جیرفت تیم‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد حوادث در منطقه حضور خواهند داشت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین