|
| کد مطلب: ۱۰۳۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان همراه با ترجمه فارسی

در بین ماه‌های سال، ماه رمضان، از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اعمال مستحبی در این ماه از فضیلت بسیاری برخوردار است.

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان همراه با ترجمه فارسی
منبع: ایمنا |

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قوّنی فیهِ علی إقامَةِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ یا أبْصَرَ النّاظرین.

خدایا نیرومندم نما در آن روز به پا داشتن دستور فرمانت و بچشان در آن شیرینی یادت را و مهیا کن مرا در آنروز رأی انجام سپاس‌گذاریت به کرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه‌داریت و پرده‌پوشی خودت ای بیناترین بینایان.

شرح دعای روز چهارم ماه رمضان

در این دعا می‌گوئیم خدایا به من نیرو بده تا در ماه رمضان بتوانم به خوبی عبادت و امر تو را اطاعت کنم، عبادت قوه غیر از قوه جسمانی می‌خواهد. در دعای کمیل هم آمده که خدایا قوه بده به من با جوارحم در خدمت تو باشیم.

در این دعا می‌گوئیم خدایا شیرینی عبادت را به ذائقه ما بچشان تا عبادت در ماه رمضان به ما مزه کند.

در این دعا می‌گوئیم خدایا به کرمت کاری کن که من ادای شکرت را بکنم و نعمت‌های تو به جا استفاده کنم. وقتی چشم نامحرم را نبیند و گوش آواز حرام نشود، نعمت چشم و گوش را به جا آورده‌ایم.

در این دعا می‌گوئیم خدایا در این ماه رمضان من را از انجام گناه حفظ کن و ای خدایی که تو بینا به همه اعمال ما هستی، به ما توفیق بده که در ماه رمضان گناه نکنیم.

ارسال نظر

پربازدیدترین