|
| کد مطلب: ۱۰۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مازندران با تبدیل باغها به ویلا تا 15سال دیگر به بیابان تبدیل می شود

بیشترین بودجه بحران را برای مدیریت مازندران اختصاص دادیم و چون استان با سیل،زلزله و حوادث غیرمترقبه فراوانی در طول سال روبروست توجه به زیرساخت ها برای کاهش بحران در مازندران ضروری است.

مازندران با تبدیل باغها به ویلا تا 15سال دیگر به بیابان تبدیل می شود

محمد حسن نامی رئیس مدیریت بحران کشور در حاشیه سفر به مرزن آباد چالوس اظهار داشت:مازندران نیز بحران خیز بوده و بنابراین آماده باش کامل نیروها برای مواجه با بحران ها ضرورتی انکارناپذیر در این استان به شمار می رود.

وی  به اختصاص تسهیلاتی در ایمن سازی ساختمان ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مازندران در خصوص سیلاب آسیب پذیر است افزود:شیب زیاد در منطقه البرز، سبب می شود امکان مدیریت سیل دچار مشکل باشد و باید با ایجاد سدهای متوسط در مازندران از هدر رفت آب های شیرین جلوگیری کنیم. نامی گفت: با اضافه شدن ناوگان های خودرویی نیز با مخاطراتی در کشور روبرو هستیم و اگر برای این مسئله فکر نشود به بحران تبدیل می شود.

نامی افزود:در مازندران نیز با توجه به وقوع خشکسالی ها در 15 سال آینده استان مازندران به یکی از استان های بیابانی تبدیل می شود و باید چاره ای عمیق در این خصوص اندیشید تا مردم نیز باغ های خود را خردتر نکنند و برای اقتصاد منطقه باید چاره اندیشی دیگری داشت.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین