|
| کد مطلب: ۱۰۲۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

بارش نیم متری برف در ارتفاعات رودبار! + فیلم

بخشدار خورگام رودبار از بارش نیم متری برف در ارتفاعات این بخش خبر داد و گفت: به ۱۵ خودروی گرفتار در برف محورهای روستایی خورگام امدادرسانی شد.

بارش نیم متری برف در ارتفاعات رودبار! + فیلم
منبع: مهر |

محمدرضا باقری با اشاره به شرایط جوی زمستانی در بخش خورگام، اظهار کرد: با ورود سامانه سرد بارشی به استان گیلان، ارتفاعات بخش خورگام رودبار تحت تأثیر این جریانات جوی قرار گرفت.

وی از بارش نیم متری برف در ارتفاعات خورگام رودبار خبر داد و افزود: نامساعد شدن هوا و کاهش شدید دما به شکل برف و کولاک در برخی نقاط ارتفاعی خورگام به نمایش در آمد.

بخشدار خورگام با اشاره به اینکه شرایط در این بخش عادی است، گفت: دو محور روستایی خورگام با بارش برف مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

باقری از امدادرسانی به ۱۵ خودروی مسافرین گرفتار در برف خبر داد و با اشاره به کوهستانی بودن خورگام، افزود: دو بخش خورگام و عمارلو به دلیل کوهستانی بودن تا اواسط بهار وجود شرایط زمستانی در این مناطق دور از انتظار نیست.

بخشدار خورگام رودبار از آمادگی دهیاران برای اسکان اضطراری مسافرین در راه مانده در این بخش خبر داد و اضافه کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن خورگام و همچنین شرایط جوی این بخش، پیش بینی‌هایی برای اسکان مسافرین در راه مانده شده است.

باقری با بیان اینکه استقبال کم نظیری از خورگام شده، گفت: با توجه به شرایط جوی خورگام، توصیه می‌شود مسافران لوازم ضروری نظیر زنجیر چرخ، لباس گرم و آذوقه مورد نیاز همراه خود داشته باشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین