|
| کد مطلب: ۱۰۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

عاملین آتش زدن حوزه علمیه دستگیر شدند

مسوولان پلیس استان فارس از دستگیری عاملین پرتاب کوکتل مولوتوف و آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه سروستان و آتش‌سوزی پاساژ آریا و سوختن ۴۰ مغازه در کوهچنار خبر دادند.

عاملین آتش زدن حوزه علمیه دستگیر شدند
منبع: ایرنا |

 فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهمین و محل اختفاء آنان را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری آنان صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر متهم که در آتش سوزی حوزه علمیه نقش داشتند را دستگیر و هر دو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بخشایی‌مطلق افزود: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی سریعاً مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس منعکس تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع گردد.

سروستان در ۸۴ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین