|
| کد مطلب: ۹۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

چرا خانم بازیگر دیگر در تلویزیون نیست؟

مینا جعفرزاده، مادر و مادربزرگ مهربان و خوشروی تلویزیون که بیشتر به نام «خاله خانم» او را می شناسیم این روزها به خاطر نقش های کوتاهی که به او پیشنهاد می شود کمی از قاب تلویزیون دور شده است. او می گوید: یادش بخیر چه سریال های خوبی بازی کردم؛ همیشه نقش اصلی بودم و هیچ وقت هم در حاشیه نبودم.

چرا خانم بازیگر دیگر در تلویزیون نیست؟
منبع: ايسنا |

او در ابتدا می گوید: «خدا را شکر الحمدالله خوب هستم اما کمی دیابت اذیتم می کند و مرتب باید مراقبت کنم. مدتی است چشمانم ضعیف تر شده است، هم سنم بالاتر رفته و هم گرفتاری های جسمی زیاد شده اند ولی باز هم خدا را شکر. ممنون از اینکه به یادم بودید.»

دوست دارم برای مردمم خدمت کنم

بازیگر سریال های «هتل پیاده رو»، «خاله خانم»، «زیر آسمان شهر»، «تفنگ سرپر» و «نابرده رنج» درباره اینکه آیا همچنان پیشنهادی برای بازی در تلویزیون به او می شود؟ اظهار می‌کند: فعلاً کاری نیست؛ یکی دو پیشنهاد شد اما خیلی کوتاه بودند و من نمی خواستم بپذیرم به همین دلیل منتظرم ببینم اگر کار خوبی پیشنهاد شود حتماً هستم؛ چرا که نه. من دوست دارم برای مردمم خدمت کنم و همیشه حضور داشته باشم.

او ادامه می‌دهد: سال گذشته در سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی ایفای نقش کردم که از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شد.

هیچگاه در حاشیه نبودم

او سپس به نقش های کوتاهی که پیشنهاد می‌شود اشاره می‌کند و می‌گوید: اخیرا کارهای زیادی به من پیشنهاد شد اما نقش ها در حد سه چهار روز بود که من قبول نکردم. فقط یک کار کوتاه پذیرفتم که به کارگردانی شهرام عبدلی بود آن هم به خاطر ارادتی که هر دو به هم داریم پذیرفتم تا کارش راه بیفتد.

این بازیگر تاکید می کند: وقتی لذتی از کار برده نشود به نظرم بی فایده است. خدا را شکر شرایطم هم به گونه‌ای نیست که نیازی به لحاظ مالی داشته باشم تا مجبور شوم کارها را قبول کنم. اگر کار، کاری باشد و نقش، نقشی باشد که ارزش داشته باشد، آدم حتی ۴۸ ساعت هم پشت سر هم کار می کند و شب و روز ندارد اما برخی کارها واقعاً ارزش ندارند.

ارسال نظر

پربازدیدترین