|
| کد مطلب: ۸۹۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

واکنش صداوسیما به حذف نام «وریا» از خندوانه

این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده است.

واکنش صداوسیما به حذف نام «وریا» از خندوانه

فارس نوشت: در جریان مسابقه‌ «قاتی بازی» شب گذشته برنامه «خندوانه»، یکی از عناوین بکار برده شده توسط کامران تفتی شرکت کننده این مسابقه، به درخواست و تشخیص عوامل اجرایی برنامه «خندوانه» حذف و نام دیگری جایگزین آن شده بود؛ نام «وریا» از روی تخته بازی حذف و نام «وحید» جایگزین آن شد.

از شب گذشته این نکته باعث شکل‌گیری برخی گمانه‌زنی‌ها شده بود و برخی جایگزینی «وحید» به‌جای «وریا» را ناشی از تصمیم مدیران شبکه نسیم تلقی کردند. در حالی که بنابر اطلاعیه شبکه نسیم، این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی افراد در این برنامه نداشته است.

در اطلاعیه روابط عمومی این شبکه آمده است:

«در پی رویداد پخش شده در مسابقه «قاتی بازی» در برنامه خندوانه شب گذشته، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه خندوانه بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.

روابط عمومی شبکه نسیم».

بر اساس گزارش ایسنا، پیشتر رامبد جوان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی این تصمیم را به گردن گرفته و ضمن عذرخواهی از وریا غفوری در بخشی از صحبت هایش عنوان کرده بود، «وقتی اسم وریای عزیز توسط کامران تفتی نوشته شد، همان جا من به شک افتادم که اگر قرار باشد در پخش دچار اشکال شود و مجوز پخش نگیرد، امتیازدهی هایمان هم در مسابقه برهم می ریزد و خود مسابقه را تحت تاثیر قرار می دهد؛ بنابراین همان جا با مشورت خود شرکت کنندگان و تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نام وریای عزیز را پاک کنیم و یک نام دیگر بنویسیم که حداقل مسابقه دچار اشکال نشود.»

همچنین محمد بحرانی‌ صداپیشه «جناب خان» به صورت جداگانه در مطلبی از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کرده و در بخشی از آن تاکید کرده است: «... بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم...»

ارسال نظر

پربازدیدترین