|
| کد مطلب: ۹۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سود ۲۲۵ میلیونی ایران‌خودرو از فروش پژو ۲۰۷ در بورس!

در بازار امروز (یکشنبه) ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس عرضه و با ۴۱۰ میلیون تومان و قیمت تمام شده ۴۶۹ میلیون تومان معامله شد در حالی که قیمت این خودرو در بازار حداقل ۵۲۰ میلیون تومان است و با این تفاسیر مصرف کنندگان امروز حداقل ۵۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار غیررسمی موفق به خرید شدند.

سود ۲۲۵ میلیونی ایران‌خودرو از فروش پژو ۲۰۷ در بورس!

در ادامه عرضه خودرو در بورس کالای ایران امروز ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو رفت که ثبت تقاضای ۸۷۷۵ دستگاه، این خودرو با قیمت ۴۱۰ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان فروخته شد.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

براین اساس قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ دستی به ۴۶۹ میلیون تومان می رسد. بررسی قیمت های این خودرو در شبکه فروش اینترنتی خودرو بیانگر قیمت حداقل ۵۲۰ میلیون تومان است و به این ترتیب خریداران حداقل ۵۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار غیررسمی موفق به خرید شدند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس کالا) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

ارسال نظر

پربازدیدترین