|
| کد مطلب: ۹۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

فوری/ مبلغ جدید وام فرزندآوری اعلام شد

نمایندگان مجلس در چارچوب لایحه بودجه ۱۴۰۲ تسهیلات و مشوق های فرزندآوری برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد متولد می شوند را به تصویب رساندند که براساس آن به ازای فرزند پنجم ۱۵۰ میلیون تومان به خانوار تسهیلات پرداخت می شود.

فوری/ مبلغ جدید وام فرزندآوری اعلام شد
منبع: اقتصاد نیوز |

نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۱۵اسفند ماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه و با حضور ۱۹۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

حقوق قطعی کارمندان برای 1402 اعلام شد

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس دستور کار نشست امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور.

انتقاد رئیس مجلس از صدور قبوض ۷ میلیون تومانی انرژی

 محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به مسئولان دولت و سازمان برنامه و بودجه با اشاره به قبوض صادر شده برای مشترکان در حوزه انرژی گفت: دیروز تعدادی از نمایندگان به ویژه نمایندگان مناطق محروم و روستایی مراجعه داشتند و نسبت به هزینه قبوض گاز و برق صادر شده و رقم غیرمنطقی آن برای خانواده ها اعتراض داشتند.

تسهیلات فرزندآوری مشخص شد

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با جز ۲ بند الف تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه در خصوص تسهیلات فرزندآوری موافقت کردند.

برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده‌اند تسهیلات قرض‌ الحسنه فرزندآوری به شرح زیر پرداخت می‌شود؛

۱-۲ - ‌ به ازای فرزند اول سیصد میلیون (۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال

۲-۲ : ‌ به ازای فرزند دوم ششصد میلیون (۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال

۲-۳: ‌به ازای فرزند سوم نهصد میلیون (۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند الحاقی (۵) تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

  

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با پیشنهاد علی خضریان مبنی بر الحاق یک بند به تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه با ۱۵۹ رأی موافق، ۲۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

حمایت از اقشار آسیب پذیر

نمایندگان مردم در مجلس دستگاه ها و نهادهای عمومی غیردولتی را مکلف به ارائه اطلاعات حمایت از اقشار آسیب پذیر به سامانه رفاه ایرانیان با حفظ محرمانگی کردند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین