|
| کد مطلب: ۹۸۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

شرایط خاص عرضه خودروهای وارداتی/ امکان انتقال سند تا یک سال وجود ندارد

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ۶ ماهه عرضه می‌شود.

منبع: ایرنا |

«ضیغمی» در گفت‌وگویی افزود: متقاضیان باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود مسدود کنند، تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبت مشخص شده بر اساس خودروهایی که عرضه و ثبت نام خواهد شد مبلغ اولیه را تکمیل و واریز کنند.

ضیغمی تصریح‌کرد: افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند پول را از حساب شان خارج کنند، اما از نوبت نیز خارج خواهند شد.

وی درخصوص شرایط لازم برای ثبت‌نام‌کنندگان خاطرنشان‌کرد: داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال خودرو و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از جمله این شرایط است و متقاضیان باید بدانند تا یک سال امکان انتقال سند برای آنان وجود ندارد.

پیشتر سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده خبر داد و گفت: فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام خواهد شد.

«امید قالیباف» با اشاره به ثبت سفارش ۸۵ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده، راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو و عرضه خودروهای وارداتی در این سامانه را در راستای اجرای مصوبه اخیر دولت در خصوص روش‌های جایگزین عرضه در بورس کالا دانست و اف زود: سامانه یکپارچه فروش خودرو کاملاً نظارت‌پذیر و شفاف است و ظرفیت عرضه خودروهای داخلی نیز برای این سامانه پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین