|
| کد مطلب: ۹۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

گوشت های وارداتی مردود شدند

رییس کمیسیون کشاورزی: کیفیت گوشت‌های وارداتی قابل قبول نیست و هر دستگاه دولتی و خصوصی که آن را وارد کرده باید پاسخگو باشد.

گوشت های وارداتی مردود شدند
منبع: اقتصادنیوز |

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پیرو نشستی که با تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ داشتیم، دغدغه این تولیدکنندگان را از سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی پیگیری کردیم و مشکلات موجود بررسی شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان قطعا میزان مصرف گوشت قرمز و مرغ افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: افزایش حجم و کیفیت تولید گوشت مرغ و تخم مرغ قطعا در قیمت آن نیز اثرگذار است.

گوشت‌ های وارداتی ۴۰ درصد چربی دارند

عسکری با تاکید بر اینکه متاسفانه گوشت قرمز وارداتی توزیع شده در میادین میوه و تره بار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، عنوان کرد: ۳۰ تا ۴۰ درصد از گوشت‌های وارداتی گرم را چربی تشکیل می‌دهد. گوشت‌های بسته بندی شده وارداتی نیز وضعیت بدتری دارند و تا ۶۰ درصد برخی از آن‌ها را ناخالصی و استخوان تشکیل می‌دهد.وی با بیان اینکه کیفیت گوشت‌های وارداتی قابل قبول نیست و هر دستگاه دولتی و خصوصی که آن را وارد کرده باید پاسخگو باشد، گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز به حوزه واردات گوشت گرم ورود کرده‌اند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین