|
| کد مطلب: ۹۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای عجیب قهر رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه تلویزیونی

یکی از مهمانان برنامه اقتصادی «پایش» با این توجیه که موضوع برنامه در مسیری متفاوت از آنچه به وی اعلام شده بود قرار گرفته است، ثانیه‌هایی پس از پخش، آنتن زنده را ترک کرد.

ماجرای عجیب قهر رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه تلویزیونی
منبع: ایسنا |

 برنامه «پایش» شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ بهمن ماه میزبان حسین قربانزاده، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی و علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز بود و بر اساس شواهد قرار بود این برنامه موضوع مولدسازی را مورد بحث قرار دهد؛ چنانچه پرسش برنامه هم در ارتباط با موضوعی در این زمینه (راهکار تقویت و شاففیت طرح مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت) مطرح شد.

اما پس از پخش پلاتو و توضیحات ابتدایی مجری، مهمان این تذکر را به وی داد که آنچه در قالب پلاتو مطرح شد، موضوعاتی حول محور خصوصی‌سازی بود و مولدسازی در مقوله‌ای کاملا جدا قرار می‌گیرد.

در ادامه قربانزاده که چند باری درباره واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شده است، پس از ارائه تاریخچه‌ای از شرایط مولدسازی در کشور، با صحبت‌های مجری و پرسشی از دیگر مهمان برنامه درباره مغایرت اظهارات قربانزاده با اصل ۵۸ قانون اساسی مواجه شد.

در نهایت رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از گذشت دقایقی از شروع گفت‌وگویی که قرار بود در قالب «پایش» روی آنتن برود، و پس از طرح نقدهای نماینده مجلس به خصوصی‌سازی، در اعتراض به تغییر موضوع، این برنامه زنده را در وقت تنفس ترک کرد؛ رفتاری که در ادامه از سوی مجری با واکنش و ارائه توضیحاتی به مخاطب همراه شد و علت را قرار گرفتن مسیر برنامه در فضای «مناظره» عنوان کرد.

هرچند قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.

او همچنین با انتقاد از مجری «پایش» نوشته است: «مجری تسلط نداشت و اجازه ازائه اسلایدهایی که آماده کرده بودم هم نداد و طرف مناظره بیشتر دنبال طرح پرونده‌های خصوصی سازی بود.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین