|
| کد مطلب: ۹۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

توقف عرضه خودرو در بورس!

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به اصلاح قیمت خودرو طبق ضوابط سازمان حمایت، گفت: دیگر هیچ خودرویی اعم از وارداتی، مونتاژی و داخلی در بورس عرضه نخواهد شد و فروش از طریق سامانه است.

توقف عرضه خودرو در بورس!
منبع: مهر |

سپهر دادجوی توکلی در مورد دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو که از سوی شورای رقابت منتشر شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیگران مختلفی در صنعت خودرو نقش ایفا می‌کنند با مشورت و مشارکت نمایندگان خودروسازان، وزارت صمت، بانک مرکزی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان بورس و اوراق و بهادار و… در کارگروه صنعت خودروی شورای رقابت، دستورالعملی تدوین و ابلاغ شد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در مورد نحوه عرضه خودرو و بازگشت به سیستم قرعه کشی، اظهار کرد: شورای رقابت تدبیر کرده که با افزایش عرضه دیگر قرعه کشی نداشته باشیم اما در اوایل راه که هنوز عرضه افزایش نیافته است، قرعه کشی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی عرضه افزایش یابد و بعد از تنظیم بازار خودرو، دیگر قرعه کشی نخواهیم داشت.

توکلی اظهار کرد: خودروهای وارداتی، مونتاژی و تولید داخل انحصاری تشخیص داده شده و بنابراین هیچیک از خودروها دیگر در بورس عرضه نمی‌شوند تا زمانی که وضعیت متعادل شود.

وی در مورد ریزش بورس پس از اطلاعیه شورای رقابت نیز گفت: کارشناسان و صاحبنظران عجولانه و هیجانی رفتار کردند؛ تقاضا داریم که دستورالعمل شورای رقابت را دقیق بخوانند.

ارسال نظر

پربازدیدترین