|
| کد مطلب: ۹۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

قیمت ها از هیجان افتاد اما هنوز معاملات خودرو قفل است

به دنبال کاهشی شدن نرخ دلار، قیمت خودرو هم در بازار آرام گرفت و از هیجان افتاد. اما این آرامش هم نتوانست پای خریداران را به بازار خودرو باز کند و همچنان شاهد رکود در این بازار هستیم.

رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو از هیجان افتاد؛ ثبات قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

 
کدخبر: ۵۴۶۲۵۹
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها هم امروز همانند پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند تا با این شرایط شاهد روزی آرام در این بازار باشیم.
بازار خودرو از هیجان افتاد؛ ثبات قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 525 میلیون در بازار قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است، اما از روز گذشته ترمز رشد قیمت آن کشیده شد و از روز گذشته بدون تغییر راهی بازار شد تا به این طریق استپ قیمت ساپیایی‌ها از این خودرو شروع شود.

 
 

 

فست کلیک
 

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر 304 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

با توجه به رصد بازار می توان گفت خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشت، با این شرایط «کوییکR» در بازار 314 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم 302 میلیون قیمت خورد. اما خانواده تیبا که طی روزهای اخیر قیمت آن به مرز 300 میلیون رسیده بود هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند؛ با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 295 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 299 میلیون تومان دست به دست شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین