|
| کد مطلب: ۹۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

یارانه نقدی آذرماه قطع می شود؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اظهاراتی گفت که قرار نیست یارانه نقدی قطع شود؛ این اظهارات در حالی مطرح شده که حدود 20 روز از آذرماه گذشته و این سازمان، اطلاعیه برای برداشت یارانه آذر صادر نکرده است.

سید طیبه حسینی، درباره زمان پرداخت یارانه آذر و شایعات حذف یارانه نقدی اظهار کرده که بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه نقدی هیچ فردی قطع شود.

 
به گزارش اکو ایرانبراساس اظهارات سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ایرنا، پرداخت یارانه ماه آذر طبق روال ماه‌های گذشته ادامه دارد و در صورت اجرا شدن این طرح در ماه‌های آینده افراد می‌توانند به صورت اختیاری کالابرگ الکترونیکی را انتخاب کنند، در غیر این صورت پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

به گفته حسینی، در ماه آذر یارانه هیچ استانی قطع نمی‌شود.

باوجود اظهارات سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اطلاعیه این سازمان برای یارانه ماه آذر منتشر نشده است و این در حالیست که یارانه ماه آبان از بیستم قابل برداشت بود.  

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

 

 
 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین