|
| کد مطلب: ۹۰۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سامانه همتا:

گوشی های آیفون ۱۴ در بازار قاچاق هستند

سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.

گوشی های آیفون ۱۴ در بازار قاچاق هستند

سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون هیچ گوشی آیفون ۱۴ در هیچ رویه‌ای رجیستر نشده است و گوشی‌های موجود در بازار قاچاق محسوب می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اخبار ضدونقیض در رسانه‌ها و سوالات مکرر مخاطبان در مورد وضعیت آیفون ۱۴، به اطلاع می‌رساند با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند؛ لذا به کلیه واحد‌های صنفی اکیداً توصیه می‌شود تا زمان تعیین تکلیف وضعیت واردات قانونی آیفون ۱۴ از خریدوفروش آن خودداری نمایند.

متأسفانه واحد‌های صنفی متخلف با وعده و وعید، این گوشی‌ها را به مردم می‌فروشند که ضروری است اتحادیه‌های مربوطه و نهاد‌های نظارتی با آن‌ها برخورد کنند.

لازم به ذکر است در استعلام اصالت سامانه همتا، قاچاق بودن این گوشی‌ها اعلام می‌شود. استعلام اصالت از طریق ارسال شناسه ۱۵ رقمی IMEI به سامانه همتا از درگاه‌های کد دستوری #۷۷۷۷*، سایت hamta.ntsw.ir و اپلیکیشن همتا امکان‌پذیر است.

شناسه IMEI با شماره‌گیری کد دستوری #۰۶#* روی دستگاه یا از روی جعبه قابل ملاحظه است. همچنین، قاچاق بودن این گوشی‌ها به محض قرار دادن سیم‌کارت در قالب پیامک از طرف سامانه همتا اعلام می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین