|
| کد مطلب: ۹۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

چند درصد از جمعیت پایتخت مستأجر هستند؟

هدایت گفت: دولت به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ٤٥٠ میلیون تومانی اعطا می‌کند که ٣٥٠ میلیون تومان آن با نرخ ٩ درصد اعطا می‌شود.

چند درصد از جمعیت پایتخت مستأجر هستند؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: مهدی هدایت با حضور در برنامه زنده تلوزیونی اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری برای نوسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات نوسازی است که بعد از چندین ماه تلاش، در هفته‌های گذشته موفق به اخذ مصوبه‌ای از شورای عالی معماری و شهرسازی شدیم تا بتونیم این مشوق‌ها را به مناطقی که دارای بافت فرسوده هستند ابلاغ کنیم.

وى افزود: یکی از مشکلات جدی در بافت‌های فرسوده، کمبود سرانه‌های خدماتی است، ما بیشتر به دنبال محله سازی در بافت‌های فرسوده هستیم و تلاش داریم با ترویج فرهنگ تجمیع پلاک‌های ریزدانه، نسبت به ساخت محلات الگو با تأمین کلیه خدمات مور نیاز در بافت‌های فرسوده اقدام کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: دولت به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ۴۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند که ۳۵۰ میلیون تومان آن با نرخ ۹درصد و ۱۵۰ میلیون آن با نرخ ۱۸درصد اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهر تهران مستأجر هستند و بحث مسکن در تهران به عنوان یکی از مباحث مهم است و در دستور کار ویژه شهرداری تهران قرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین