|
| کد مطلب: ۸۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

شرایط وام وزارت صمت برای خرید لوازم خانگی

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می‌شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می‌خواهد.

محمدحسین قمری درباره شرایط خرید لوازم خانگی از سایت توان خرید کلا گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها از ۲۴۱ تولیدکننده، هم اکنون ۸۰ تولیدکننده لوازم خانگی و ۵ بانک شامل بانک گردشگری، بانک آینده، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک رفاه حاضر به همکاری با این سایت شده‌اند.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت افزود: وام خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت شامل ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی است که نیاز به چک ندارد و فقط به یک ضامن نیاز دارد. این وام سه ساله با سود ۱۸ درصد است.

وی ادامه داد: فرآیند وام دهی در ۵ بانک با هم متفاوت است و پس از اعتبارسنجی وام تعلق می‌گیرد. این فرآیند به صورت آنلاین انجام می‌شود و حضوری نیست.

شرایط استفاده از سایت توان خرید کالا

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت از رونمایی سایت «توان خرید» از سوی وزارت صمت خبر داد و اظهار کرد: این سایت مجموعه‌هایی که در حوزه خرید شفاف و تامین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا اقدام می‌کنند را معرفی می‌کند. این سایت با نام «توان خرید» فعال خواهد بود، که پیش از این تحت عنوان «خرید شفاف» فعالیت داشته است.

 

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت توان خرید کالا به آدرس: tavankharid.ir ثبت نام و شرایط را مشاهده کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین