|
| کد مطلب: ۸۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

تابش از سازمان حمایت برکنار شد

پیش از این عباس تابش از سال ١٣٩٧ به عنوان رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب شده بود.

تابش از سازمان حمایت برکنار شد

شاتا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی صدیف بیک زاده را به‌عنوان سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

در حکم سیدرضا فاطمی امین آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب‌وکار‌ها کوشا باشید.

پیش از این عباس تابش از سال ١٣٩٧ به عنوان رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب شده بود.

فرمان عجیب مسئول برکنارشده در فروردین ۱۴۰۱: قیمت‌ها کاهش یابد، همین امشب!

عباس تابش روز ۲۴ فروردین امسال در نشستی با برخی مدیران صنایع شهرستان ساوه و فعالان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی که در دفتر انجمن مدیران صنایع واقع در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه غیرمنطقی است و از تولیدکنندگان انتظار می‌رود از افزایش قیمت خودداری کنند. هر تولیدکننده‌ای که مشمول قیمت گذاری پیشین است و بدون اطلاع نسبت به افزایش قیمت ۵۰ کالای اساسی اقدام کرده باید آنرا اصلاح کند.

وی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا همین امشب اصلاح شود. به استناد قانون، دولت با هرگونه افزایش قیمت برخورد قانونی خواهد کرد. نباید بر هم زننده نظم عمومی توزیع کالا باشیم و اگر تولیدکنندگان به قیمت قبل از سال برنگردند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین