|
| کد مطلب: ۸۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

۹۴ درصد از سود سهام عدالت وصول شد

۹۴ درصد از سود سهام عدالت وصول شد

انصاری مهیاری گفت: با واریز امروز سود شرکت گروه مپنا، ۹۴ درصد از سود سهام عدالت از سوی شرکت های بورسی وصول شده است.

به گزارش آیند، محسن انصاری مهیاری گفت: ۹۴ درصد از سود سهام عدالت وصول شده که این رقم تا آخر هفته به ۹۹ درصد می رسد و تا هفته آینده سود سهام عدالت به حساب ۴۹ میلیون سهامدار واریز می‌شود.

به گفته مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس، سود سهام عدالت شرکت مخابرات به مبلغ ۳۴۷ میلیارد تومان و سیمان دشتستان به میزان ۴۷ میلیارد تومان بوده که تاکنون پرداخت نشده است. دو شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت تبریز نیز تاکنون تمام سود خود را واریز نکرده‌اند.

پرونده تخلف مدیران سابق شرکت مخابرات به مراجع قضایی ارجاع شده و اگر تا پایان هفته مخابرات اقدام به واریز سود نکند، پرونده تخلف مدیران جدید هم به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

پیش از این محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفته بود: از ۷ شرکتی که اعلام شد سود سهام عدالت را واریز نکرده اند، فقط دو شرکت مخابرات و سیمان دشتستان هیچ سودی واریز نکرده اند که با آن ها برخورد می شود. طی همین هفته سایر شرکت ها که بخشی از سود خود را واریز کرده بودند، تمامی سود را نیز پرداخت خواهند کرد و تا اواخر همین هفته سود‌ سهامداران عدالت واریز می شود.

مقرر شده به دارندگان سهام عدالت ۵۳۰هزار تومانی، ۵۵۰هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک‌میلیون تومان سود پرداخت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

پربازدیدترین