|
| کد مطلب: ۸۶۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

ردیف بودجه برای جاماندگان سهام عدالت در لایحه ۱۴۰۱

ردیف بودجه برای جاماندگان سهام عدالت در لایحه ۱۴۰۱

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت:برخی هم‌وطنان پیشنهادی در رابطه با جاماندگان سهام عدالت ارسال کردند که این موضوع مطرح و به تصویب رسید یعنی با اولویت کمیته امداد و بهزیستی،جاماندگان سهام عدالت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش آیند، مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بودجه 1401 اظهار داشت: با توجه به اینکه ارقام بودجه، شناور است تا زمانی که کتابچه آن چاپ نشده، نمی‌توان گفت که به هر استان در سال آینده تا چه اندازه بودجه اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: ردیف‌ بودجه بسیاری برای آذربایجان‌غربی وجود دارد که برخی استان‌ها از آن برخوردار نیستند و یا برخی ردیف بودجه‌ در سایر استان‌ها وجود دارد که آذربایجان‌غربی از آن برخوردار نیست.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتراضات برخی کاربران فضای مجازی برای ناچیز بودن بودجه آذربایجان‌غربی نسبت به سایر استان‌ها، تا زمانی که بودجه به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و تصویب نشود نمی‌توان گفت که بودجه در کجا کم و در کجا زیاد است و براساس کدام شاخص‌ها یعنی مرزی بودن، عشایری بودن، درصد جمعیت و محرومیت و یا برخورداری داده شده است.

وی افزود: باید هم‌وطنان صبر کنند تا بودجه به طور کامل شفاف شود و هر زمانی بودجه شفاف شد در آن زمان معیار مشخص می‌شود و هم اکنون تمامی تلاش نمایندگان سراسر کشور این است که شاخص‌های ردیف استانی زیاد باشد.

عیسی‌زاده اظهار داشت: برای مثال برای احیای دریاچه ارومیه بالاترین رقم تخصیص یافت و برای کریدور شمال -جنوب نیز یعنی از ماکو تا انتهای بوکان بودجه خوبی اختاص یافته است ضمن اینکه جاده سرچم در میاندوآب از سال گذشته تاکنون به طور جدی در حال فعالیت بوده و یا جاده کمربند شمالی میاندوآب که جاده‌های اصلی هستند در حال کار است که عدد رقم آنها بالای 200 میلیارد تومان است.

وی افزود: نمایندگان آذربایجان‌‌غربی و شرقی متحد هستند تا برای پروژه احیای دریاچه ارومیه رقم خوبی اختصاص یابد و در این راستا برای تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه احتمالا رقم بالایی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه همه هم وطنان می‌توانند از طریق شماره واتساپ نمایندگان نسبت به ارائه پیشنهاد در رابطه با بودجه سال 1401 نظر و پیشنهاد دهند گفت: برای مثال برخی هم وطنان یک پیشنهاد در رابطه با جاماندگان سهام عدالت ارسال کردند که این موضوع مطرح و به تصویب رسید یعنی با اولویت کمیته امداد و بهزیستی،جاماندگان سهام عدالت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

پربازدیدترین